Thursday, November 18, 2010

My son and my daughter

My son Muhammad Syazwan Fakhrullah

Lahir pada 12 Mac 2006...umur sekarang dah 4 tahun...anak saya yang sorang ni kalau beli permainan asyik beli permainan binatang je...suka sangat sampai boleh buat zoo dlm rumah...

tapi yang seronoknya syazwan suka bertanya, banyak perkara lah yang dia suka tanya... dan soalan dia tak lari mesti tentang binatang...Pernah skali syazwan tanya kat saya...ibu, kenapa Allah jadikan harimau tu binatang yang jahat? syazwan mau sayang sayang harimau tu....mcm tulah soalan dia....















Ni anak kedua saya, lahir pada 07 Jun 2008....Nur Daniah Zahirah 2 tahun++....

Kegemarannya menyanyi lagu alif ba ta...buka laptop je...lagu alif ba ta....

1 hal lg bila saya balik keje aje dia asyik mengadu, manja betul...


SAYA BERSYUKUR DIKURNIAKAN KEDUA-DUA ANAK KESAYANGAN NI...SAYA BERDOA SEMOGA ANAK-ANAK SAYA MENJADI ANAK YANG SOLEH DAN SOLEHAH...INSYA ALLAH...AMIIN


No comments:

Post a Comment